Nieuwsarchief 2009

23
okt.
2009
Upgrade & Migratie: problemen voorkomen
De Schaarste van expertise en reserveonderdelen heeft operationele stilstand en verhoogd onderhoud tot gevolg. Egemin adviseert zijn klanten om hierop te anticiperen met een migratie of upgrade en begeleidt hen hierbij.De Egemin aanpak volgt de volgende fases:
1. Inventariseren van hardware, software, functionaliteit en documentatie bijv. d.m.v. een quick scan
2. Criticality Analysis van de huidige status, system life cycle, business risico en regulaties m.b.t. wetgeving
3. Concept: bepalen van criteria voor een vervangingsstrategie
4. Budgetraming
5. Planning: we bekijken production schedules, geplande downtimes en een fall-back scenario.
6. Implementatie
7. PLC / HMI code conversion
8. HW exchange
9. Commissioning (Testing, FAT, SAT ...)
10.Transfer van licenties en as-built documentatie

Voor info, referenties, een afspraak.... neem contact met Harry Kayser: +32 3 641.14.59



Ontvang onze nieuwsbrief