Nieuwsarchief 2015

21
mei
2015
Info voor leveranciers: aanpassingen van onze gegevens in uw systemen

Begin mei kondigden wij aan dat onze Handling Automation divisie samen met onze merknaam Egemin Automation wordt verkocht aan de KION Group (lees bericht). De andere vier Egemin afdelingen (Life Sciences, Process Automation, Infra Automation en Consulting & Services) gaan samen verder onder de naam AGIDENS. Omwille van de verkoop van de Handling Automation divisie zijn we genoodzaakt onze vennootschapsstructuur per 1 juni 2015 aan te passen. Dat vraagt om een administratieve aanpassing in uw systemen. Hierbij vindt u de nodige informatie.

Wat verandert er?
De Egemin NV omvat vanaf 1 juni enkel nog Handling Automation activiteiten (Geautomatiseerde magazijnen/intralogistiek systemen, automatisch geleide voertuigen of vloerkettingbanen). Voor klanten van die afdeling verandert er niets. De andere activiteiten worden vanaf 1 juni 2015 ondergebracht in de volgende vennootschappen:
  • Agidens Life Sciences NV
  • Agidens Process Automation NV
  • Agidens Infra Automation NV
Onze consulting activiteiten die tot heden worden verricht door de Egemin Consulting NV, worden op 1 juni ondergebracht in de Agidens Life Sciences NV. De Egemin International NV verandert enkel van naam (geen wijziging van btw nummers etc.), dit wordt Agidens International NV. Via deze link vindt u een handig overzicht dat toont met welke vennootschap u vroeger handelde en met welke vennootschap u vanaf 1 juni handelt.

Pas indien nodig de btw nummer, het bankrekeningnummers, de telefoonnummer en het e-mailadres aan in uw systemen.

Aan welke vennootschap moeten we leveren of factureren?
Indien u een levering, prestatie en/of facturatie op een PO van Egemin NV uitvoert vóór 31/05/2015 moet deze in elk geval gericht blijven aan Egemin NV.

Indien het een PO van Egemin NV betreft voor de divisies Process Automation, Infra Automation of Life Sciences én levering, prestatie of facturatie gebeurt na 31/05/2015, dan dient U deze te richten aan de respectievelijke Agidens vennootschap.

U ontvangt vanaf heden van de Egemin NV PO’s waarop de nieuwe vennootschap (met bijhorende gegevens) vermeld staat. Bij levering of facturatie na 31/05/2015 dient u uw documentatie te richten aan deze nieuwe vennootschap (met bijhorende btw nummer). Tot 31/05/2015 blijft dit dus gewoon Egemin NV.

Indien er voor uw firma nog één of meer PO’s bij Egemin NV open staan na 31/05/2015, ontvangt u hierover nog een concrete opgave van de vennootschap aan wie u levering en facturatie van de lopende PO(‘s)moet richten. Als referentie moet steeds het originele PO-nummer van Egemin NV vermeld blijven.

Indien het een PO van Egemin NV betreft voor de divisie Handling Automation, blijft levering en facturatie ook na 31/05/2015 binnen Egemin NV.

Wat verandert er niet?
De adresgegevens blijven onveranderd. Alle vennootschappen (zowel de Egemin NV als de Agidens vennootschappen) zullen gehuisvest blijven aan de Baarbeek 1, 2070 Zwijndrecht.

Meer informatie?
Neem contact op met uw vast aanspreekpunt binnen Egemin of Agidens. U kan tevens terecht bij onze procurement afdeling via aankoop@egemin.be of aankoop@agidens.com.


Ontvang onze nieuwsbrief